Szombat után én hazamentem, és másnap majdnem egész nap pihegtem.

Este 9 volt, mire hazaértem, így a vasárnapom nem túl produktívra sikerült,az amúgy is eléggé strapált tagjaimnak.
Aztán hétfőn reggel jött értem Ani és azonnal mentünk a kórházba. Nálam egy jókora, öles texo kék zöldtáska, abban az otthon kimosott és összekészített heti pakkom, s melyet vittem magammal az OORI-ba.
Ezt aztán délután a nappali kórház pavilonjából fel kellett cígölni a főépületbe, ráadásul mikor ott, az öltözőben készülődtem a vizitornához, jöttem rá, hogy ja, fürdőpapucs az nincs nálam, de mivel a víz az egyik legnagyobb nyeresége ennek a három hétnek, így nem nyafogás, hanem mezítláb pipiskedés lett a vége...
Aztán viszaszereztem az ismét zálogban hagyott kerekesszékem és vártam Anit, majd vége lett a napnak.

Tehát
6.
kartorna
masszázs - Bence meggyógyult és újra dolgozik! Éljen, éljen!!
egyéni és közös torna
csoportos bokatorna
víz

7.
kartorna
közös torna
elektromos kezelés - a lábfejem múmiává alakul ilyenkor, és mindig mikor ez megtörténik jut eszembe, hogy megint elfelejtettem bevinni a telefonom, mert azért ezt meg kellörökíteni! :) 
és külön beszélgetésem volt a főorvosasszonnyal is.

Holnap újabb nap.

Szerző: talemaunique  2011.04.19. 19:59 Szólj hozzá!

Címkék: talema nappali kórház oori

A bejegyzés trackback címe:

https://relax.blog.hu/api/trackback/id/tr94156942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása