Ilyen dolgaim vannak.




Bár én méltatlan vagyok az emberi léthez, sőt, magához a léthez is, de Borház Amáliához meg pláne, hiszen Ő művész s mint megtudhattam a művészek élete csak és kizárólag szenvedéssel teli, így csak ámulok és bámulok és még az eddiginél is klasszisokkal hálásabb vagyok a mindenségnek -a mindent átszövő  rejtett összefüggéseknek- melyek tőlem függetlenül rám mérték ezt az elviselhetetlen.... jaj, nekem, alantas humanoidnak elviselhető, de ha e,mber lennék, már rég feladtam volna... terhet.
Szóval, most nem is tehetek mást, mint elvonulok a világtól s bús magányomba burkolózva gondolkodom az emberek életéről, az életről, mely számomra mindig is elérhetelen marad. Legalábbis addig, míg ki nem nő bennem a tehetség.


Szóval, perceken belül indulok a REHAB-ra
, de éjjel rájöttem, hogy nincs beutalóm sem, meg semmi papírkám, úgyhogy lehet, délután már itthon is vagyok. Úgyhogy kalandra fel! (Ugye?)

Szerző: talemaunique  2010.05.25. 06:26 Szólj hozzá!

Címkék: paródia talema rehab

A bejegyzés trackback címe:

https://relax.blog.hu/api/trackback/id/tr974156984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása