Ülésmagasság +

Csak szólnom kellett és lőn!

Erőm lassan a végéhez ér, mert annyit megyek, hogy az csak na, és mikor most hazaértem, jött egy levél, mely válasz az én március 18-án írt észrevételemre, az ülésmagasságról.

Valamiért a tér szerkesztője nem szereti a levelem, vagy betelt -persze a világon semmi jelzést nem ad, vagy információt a miértről, sőt, egyszerűen csak nem eszi meg a képet-, így nem tudom idetenni, hiába szeretném, mert így csak leírni tudom, mintegy rögzíteni a tényt, hogy kérésem, észrevételem meghallgattatott, s 4 darab nagyobb ülésmagasságú széket helyeztek el az épület folyosóin.

Egyrészt nagyon elégedett vagyok magammal, de nem ez a lényeg, másrészt, három épületrészből áll a teljes komplexum, így tulajdonképpen 6 folyosó van, így két széket még tehettek volna, de ez sem lényeges, ami viszont nagyon is fontos, az a jószándék, a kérésem, vagy kekeckedésem, ha úgy tetszik, meghallgatása s annak megoldandó feladatkénti kezelése. Vagyis ez olyan, mikor partnernek érezhetem magam, partnernek, akinek a -speciális- igényeit figyelembe veszik. S ezzel mintegy elismerik, hogy igen, a roki is éppolyan ember, mint az egészek, csak jelen esetben nem tudja használni a dizájnos székeket.

Még nem láttam. Holnap megyek és ellenőrzöm az eredményt, de már örömömben felhívtam Editet -minden gyógytornászok leggyógytornászabbikát- és elújságoltam neki a jó hírt. Persze Ő már tudta, hiszen nap mint nap ott van az SZTK-ban, de akkor is.

És így megerősítést nyert azon meggyőződésem, melyet nem tudok elégszer hajtogatni -s gyakorta lesajnáló tekinteteket kapok csak válaszul-, mely szerint:
"Mert az emberek jók, csak nem ismerik a sérültséggel járó macerákat.
Majd én elmondom azokat."
/Idézet az előzmény posztból./

S lám, érdemes elmondani. De ha nem lenne az, azt hiszem én, akkor is elmondanám.



Ezt én sikerként könyvelem el. Ehhez illő kép
innen van, ni.

Mert egy megrögzött kekec vagyok, agy nélkül. Mer ezzel vitatkozni bárki is?





18 hozzászólás eddig

  • Értékelés:
- 1. | 2010-07-15 21:15:54
zsoldos.zsoka
zsoldos.zsoka
2010-07-15 21:15:54

A kekecséggel kapcsolatosan nem vitatkozom,viszont agyad az van, és akkora,amekkorára egy embernek, élete folyamán szüksége van.Ami még ennél is lényegesebb,hogy ezt a tekervényes,és titokzatos valamit, arra használod, amire teremtődött!:))

- 2. | 2010-07-15 21:17:31
zsoldos.zsoka
zsoldos.zsoka
2010-07-15 21:17:31

Ja,a lényeg! Tesco=jégkrém,most meg a levél,hát szóval?:-)

- 3. | 2010-07-15 21:25:54
talema
talema
2010-07-15 21:25:54

Zsóka!
#1
Khmmm... örülök, ha nem látszik, vagy legalábbis nem látszik oly nagyon, hogy nincs is... :)) És valóban, a kekecségemmel nem is érdemes vitába szállni. :))

#2
Nos, igen. És még nincs vége a sornak, hisz a "A gyémántok a lányok legjobb barátai"... magyarázatot lásd, amint végre lepötyögtem a másik lényeget. :))

- 4. | 2010-07-15 21:31:25
Tagore
Tagore
2010-07-15 21:31:25

Látod , van aki respektál...:)))

- 5. | 2010-07-15 21:32:48
zsoldos.zsoka
zsoldos.zsoka
2010-07-15 21:32:48

#2 várom!:))

- 6. | 2010-07-15 22:50:52
talema
talema
2010-07-15 22:50:52

#4
Csak elégszer kell hajtogatnom a magamét... ugye? :)

- 7. | 2010-07-16 03:31:10
turcsikur
turcsikur
2010-07-16 03:31:10

Vitáról szó sem lehet. Veled vitázni kac kac :-)
Tréfa félre. Nagyon örülök az eredménynek! A kis aprónak tűnő dolgok összessége teszi ki a nagy egészet. Ám egy dolog van, amit hozzá tennék. Amikor úgy döntöttél tagja leszel a mi kis csapatunknak, elkötelezted magad a rokik sorsának jobbítása mellett. Amikor ilyen dolgokat intézel, nem kell szégyellni ki is vagy valójában.
Ha úgy véled magánszemélyként többet érsz el, akkor persze nem kell de minden más esetben ajánlom mutatkozz be, mint a Mőf jeles képviselője (nekem. minden esetben bejött eddig) Amikor inkognitóban vagy és eredményes a dolog a köszönetnyilvánításnál már megemlítheted a nevünket s nem mellékesen felajánlhatod a későbbi "szakirányú" segítségedet.

- 8. | 2010-07-16 06:51:46
alouette
alouette
2010-07-16 06:51:46

hat nem hittem annak idejen, hogy sikerülni fog, de nagyon örülök.
Es gratulälok is, nemcsak neked, hanem annak a jo embernek, akinel leveled meghallgatasra talalt es tett is valamit!
Nagy tett szerintem, mindkettötöke:))

- 9. | 2010-07-16 09:16:09
talema
talema
2010-07-16 09:16:09

Tibi!
Tökéletesen igazad van. Köszönöm és ehhez tartom magam a jövőben, ahogy ösmerem magam, nem ez volt az utolsó kötözködhetnékem.
Érik pölö az én útvonalam akadálymentesítése is... :)) (Azért itt, mert ezt ismerem és taposom szinte nap mint nap.)

Alouette!
Ez egy ilyen város, de alapvetően tényleg azt gondolom, hogy az emberek jók. És ha mi -jelen esetben a sérültek- nem mondjuk el, hogy mi kínunk van, akkor ugyan honnan tudnák? S még rosszabb, ha eleve támadólag lép fel az aki tulajdonképpen kér, mert akkor csak az ellenséges szándék dominál, s úgy ölég nehéz tárgyalni, kvázi lehetetlen...
Köszönöm és tényleg nagy tett.

- 10. | 2010-07-16 16:55:09
Maricaalojzia
Maricaalojzia
2010-07-16 16:55:09

Talm!
Örülök a sikernek!
Szerintem még egykét "kekeckedés" és nem merik elsöpörni a más igényeket, a roki emberi voltát.
Sokáig hallgattunk,mert nem volt aki "kekeckedett" volna az egészekkel.
Csak az a szomorú hogy az SZTK felszerelései között csak a kekeckedés után szerepel.
Még sok erőt és türelmet kívánok a kekeckedéshez!

- 11. | 2010-07-16 17:18:53
talema
talema
2010-07-16 17:18:53

Köszönöm. Tényleg úgy éreztem magam ettől, mint azt a kép mutatja. :)
Igen, tulajdonképpen szomorú kicsit, hogy nem előbb gondoltak erre, vagy nem kérdeztek meg egy gyakorló rokit-időset annak idején, de nem ez a lényeg. Ha nem mondom el, akkor ugyan honnan tudnák? És nem az egyes szám első személy a lényeg, hanem az információ-áramlás, különösen annak módja, hogy nem "bazdmegnyuszialétrád" stílusban kell kezdeni. Ugye? :)

- 12. | 2010-07-16 17:32:09
Maricaalojzia
Maricaalojzia
2010-07-16 17:32:09

A multkorába Te vigasztaltál azzal, hogy néha bizony oda kell mondogatnunk az egészeknek.
Ott tartok hogy néha nem baj hogy a stílus nem biztos hogy megfelelő. Mert nem hallják meg másképpen. És nem is kérdezik meg a rokit. Én ezt nagyobb hibának tartom. És ahogy mondod az információ áramlás a fontos!

- 13. | 2010-07-16 17:37:12
talema
talema
2010-07-16 17:37:12

Nem, nem azt mondtam, hogy amikor kedves erős, okos egész arrébb lök a boltban mert nem vagyok elég gyors az ő igényeihez, akkor még én kérjek bocsánatot és lehajtott fejjel kullogjak el az útjából... dehogy akkor -máelnézést- faszfejkém megkapja a besorolását tőlem.
De ez a szitu más, az ilyen helyzetben muszáj követni és tartani egy minimális tárgyalási szintet, mert hja az alá megyek, akkor már nem a konkrét dolog marad a lényeg, hanem a stílus, vagyis a hülyeroki. És ez csak alááshatja az akadálymentesítés ügyét, vagy az érdekérvényesítést, legyen az akármilyen is.
Szerintem. :)

- 14. | 2010-07-16 17:44:23
Maricaalojzia
Maricaalojzia
2010-07-16 17:44:23

Igazad van, erre gondoltam amikor azt írtam hogy a stílus nem mindig elfogadható!

- 15. | 2010-07-16 18:17:46
talema
talema
2010-07-16 18:17:46

Egyetértünk. Mert okosak vagyunk, ugyi?! :)

- 16. | 2010-07-16 20:44:50
Maricaalojzia
Maricaalojzia
2010-07-16 20:44:50

Nem!
Csak szenvedői a mások nemtörődömsége miatt.
Akik csodabogárnak tekintenek minket, és eldugnának minket egy másik bolygóra, hogy ne is lássanak . Mert ha nem látnak, nem is létezünk.

- 17. | 2010-07-16 20:57:06
talema
talema
2010-07-16 20:57:06

Az tuti, hogy nem értenek, de nekem meggyőződésem, hogy ezen csal úgy lehet változtatni, ha elmondjuk a konkrét gondunkat. :)

- 18. | 2010-07-16 22:23:38
turcsikur
turcsikur
2010-07-16 22:23:38

"Akik csodabogárnak tekintenek minket, és eldugnának minket egy másik bolygóra" Ezt a szemléletet hoztuk magunkkal az elmúlt rendszerből. Ezen csakis úgy tudunk változtatni, ha megmutatjuk magunkat, mi is élünk, létezünk, sőt dolgozunk-nánk.
Én azt szoktam mondani "igehírdetés" közben.: legen az első lépés, hogy ne a négy fal között senyvedjen, aki képes kimozdulni. Menjen el sétálni, boltba, gyógyszertárba és beszélgessen az emberekkel, had ismerjék meg s ha már elég sokunkat ismernek (nem félre)akár kérhetünk is ezt azt, ami könnyebbé teheti az életünket.

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?


http://rss.relax.blogter.hu/

Rólam

József Attila: Talán eltűnök hirtelen Talán eltûnök hirtelen, akár az erdõben a vadnyom. Elpazaroltam mindenem, amirõl számot kéne adnom. Már bimbós gyermek-testemet szem-maró füstön száritottam. Bánat szedi szét eszemet, ha megtudom, mire jutottam. Korán vájta belém fogát a vágy, mely idegenbe tévedt. Most rezge megbánás fog át: várhattam volna még tiz évet. Dacból se fogtam föl soha értelmét az anyai szónak. Majd árva lettem, mostoha s kiröhögtem az oktatómat. Ifjúságom, e zöld vadont szabadnak hittem és öröknek és most könnyezve hallgatom, a száraz ágak hogy zörögnek. 1937. november

Talán eltûnök hirtelen,
akár az erdõben a vadnyom.
Elpazaroltam mindenem,
amirõl számot kéne adnom.

Már bimbós gyermek-testemet
szem-maró füstön száritottam.
Bánat szedi szét eszemet,
ha megtudom, mire jutottam.

Korán vájta belém fogát
a vágy, mely idegenbe tévedt.
Most rezge megbánás fog át:
várhattam volna még tiz évet.

Dacból se fogtam föl soha
értelmét az anyai szónak.
Majd árva lettem, mostoha
s kiröhögtem az oktatómat.

Ifjúságom, e zöld vadont
szabadnak hittem és öröknek
és most könnyezve hallgatom,
a száraz ágak hogy zörögnek.

1937. november

3Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet